روش های تضمینی قبولی در کنکور تجربی 97

راه قبولی در کنکور تجربی چیست ؟؟

چگونه بخوانیم تا پزشکی قبول شویم؟؟

چه کتاب هایی را برای کنکور تجربی مطالعه کنیم؟

بهترین روش درس خواندن برای پزشکی کدام است؟؟

چند درصد از هر درس را بزنیم پزشکی قبول میشویم؟؟

نمی تونید برنامه ریزی کنید؟

هرطور برنامه می ریزید وقت کم میارید؟

نمی تونید برنامه هاتون رو اجرا کنید؟

اصلا نمی دونید چطور ترازتون رو در آزمون های آزمایشی افزایش بدین؟

به دنبال روش های تضمینی قبولی در کنکور تجربی هستید ؟؟

 

داوطلبان کنکور سراسری به دنبال راه قبولی در کنکور تجربی هستند. میخواهیم در این مقاله راه قبولی در کنکور تجربی یا بهتر است بگوییم راه قبولی در پزشکی صدای مشاور را به شما عزیزان توضیح دهیم.

برای اینکه راه قبولی در کنکور تجربی را بگوییم ابتدا باید بگوییم برگردید و یه لیست از کارها و روشی که داشتید برای درس خواندن شروع کنید.

ابتدا یک لیست از کامل از برنامه روتین هفتگی خود بنویسید.

حالا با دقت به برنامه خود نگاه کنید. آیا هرروز زیست میخوانید؟؟؟

آیا به مقدار کافی ریاضی کار کرده اید؟؟

شیمی چطور؟؟ آیا تمام تست های شیمی را کار کرده اید ؟؟ و یا میتوانید با این برنامه شیمی کار کنید؟؟؟

خب حال ایراد کار خود را فهمیدید. میرویم به سراغ کتابها وپیدا کردن راه قبولی در کنکور تجربی...

آیا کتاب تستی که گرفتید استاندارد است؟؟؟ در این باره کاملا تحقیق کرده اید؟؟

مرحله آخر آزمون های آزمایشی است... آیا آزمون آزمایشی شرکت کرده اید؟؟؟ آیا آزمونی که میروید جامعه آماری بالایی دارد؟؟

خودتان با توجه به همین نکاتی که گفتیم کلی از مساله را درک کرده اید. حال چه باید کرد؟؟؟؟

اصلا نگران نباشید مشاورین مرکز صدای مشاور همواره همراه شما کنکوری های عزیز میباشد. حال مساله این است که چه مقدار تا کنکور زمان باقیست. 2ماه؟؟ یسال؟؟ سه ماه؟؟

اصلا اهمیتی ندارد. ضرب المثل اینکه ماهی را هروقت از آب بگیری تازه است دقیقا همینجا کاربرد دارد. فقط توجه کنید هرچه زمان کمتر باشد تلاش باید بیشتر باشد تا به موفقیت برسید. پس عجله کنید...

یک دفتربرنامه ریزی تهیه کنید. مهم نیست به چه صورت باشد به هر صورتی که باشد میبایست مورد علاقه شما باشد. اما دفتر برنامه ریزی قلم چی یکی از دفتر های کامل است.

جهت اطلاع از تراز لازم برای قبولی در رشته های دانشگاهی کلیک کنید

 

خب برنامه ریزی را آغاز کنید:

بزارید نگاهی به مباحث آسان کنکور بندازیم تا بیشتر به عمق مسئله پی ببریم:

ادبیات و زبان فارسی:

داوطلبان با مطالعه لغات و تاریخ ادبیات و همچنین کار کردن روی مبحث قرابت معنایی که به جرات می توان گفت جزو سه مبحث آسان ادبیات کنکور است می توانند برای درصد ۶۰ بجنگند. کافیست از همین الان شبی ۲۰ دقیقه به مطالعه لغات و ۱۵ دقیقه به خواندن شعر و تمرین تست های سال های گذشته بپردازید و به راحتی به این درصد برسید.

عربی:

برای درس عربی داوطلبان بر روی مبحث ترجمه که ۸ سوال دارد و قواعد که ۸ سوال دارد تمرکز کنید که مجموعا ۶۴ درصد قابل دست یافتن است.

دین و زندگی:

جزو دروسی است که حتی افرادی که خوب هم مطالعه کرده اند نیز باید از این جای کار به بعد بیشتر مرور کنند چرا که جزو دروس حفظی و فرار است و مطمئن باشید در این درس می توانید به فکر درصد های بالا باشید فقط کافیه با تست های سال های اخیر آشنا شوید و به اون سبک مطالعه کنید. برای این درس درصد خاصی مشخص نمی کنیم چون درصد ۱۰۰ هم از همین جای کار دست یافتنی است.

زبان انگلیسی:

در این درس خیلی از داوطلبان از رو به رو شدن با متن های ردینگ وحشت دارند. در درجه اول بهتر است مبحث گرامر و لغات را به خوبی یاد بگیرید و در صورت نیاز فقط متن کلوز تست را نیز تمرین کنید. چیزی در حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد با کار کردن بر روی این مباحث به دست می آید.

فیزیک:

با تسلط کامل بر مباحث زیر در درس فیزیک درصدی تا حدود ۵۰ الی ۶۰ درصد را برای خود میتوانید تصور کنید.

مباحث پیش ۲

مباحثی مثل خازن و بردار ها

بعضی از سر تیتر های مبحث حرکت شناسی

تست مبحث موج و مبحث مغناطیس و الکترومغناطیس

تست مبحث گرما و قانون گاز ها

ریاضیات:

در درس ریاضی مباحثی مثل آمار، احتمالات، دنباله، لگاریتم، ماتریس و تست هایی مثل مشتق و حد مباحث آسان و مرتبطی هستند که جای کار زیادی ندارند و می شود به این مباحث تسلط پیدا کرد و درصد ۳۵ تا ۴۵ درصد رو کسب کرد.

شیمی:

در چند سال اخیر طراحان کنکور سراسری توجه بیشتری به مسائل و تست های استدلالی دارند و از درصد تست های حفظی این درس در کنکور کاسته شده است.

با این حال چیزی در حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد تست ها حفظی هستند و با کتاب های موجود در بازار که مختص مباحث حفظی این درس هستند می توانید به این مباحث تسلط پیدا کنید.

از طرفی ۵ تا ۶ تست از مباحث استدلالی و محاسباتی این درس آسان هستند و می شود یا تمرین در همین زمان نیز به آن ها تسلط پیدا کرد. مثل مسائل مباحث فصل اول و دوم شیمی پیش دانشگاهی.

زیست شناسی:

زیست شناسی درسی هست که نیاز به مرور زیاد دارد و نمی شود مشخص کرد که حتما از چه مبحثی چه تستی در چه سطح از درجه سختی طرح می شود. بنابراین مطالعه روزانه این درس را توصیه می کنیم. مطالعه ای با کیفیت خوب و با تسلط کامل روی هر درس.

 

اگر با همین شرایط باز نمیتوانید برنامه ریزی کنید میتوانید با مشاور کنکور تلفنی تماس بگیرید و از مشاورین برنامه مختص خود را دریافت کنید. صدای مشاور یک برنامه ویژه برنامه کنکور تجربی نیز دارد که توصیه میکنیم تماس گرفته و دریافت کنید.



منبع : روش های تضمینی قبولی در کنکور تجربی 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.